today is a good day, it's my day

Tisdag = sovmorgon. Härligthärligt! Har precis haft Idrott, då vi hade prov. Tråkig start på dagen, men ändå skönt att bli av med det, och jag tror faktiskt att det gick väldigt bra. Nu har vi snart mentorstid, sen är det maaat. Just nu sitter jag och Johanna i datasalen. Hon ser ut att behöva en kram så bara för att jag är så snäll så ska hon få det. Jag känner mig så himla bra idag! Jajävlar va bra jag är hörreni! Idag är min dag. Nu måste jag gå ut här ifrån , någon sjunger caroline af ugglas "snälla snälla snälla". jag dör.

PUSS

Kommentarer
Postat av: super-timmy

fick se att superhjälten hade blogg så måste ju se va som skrivs :D

måste säga att jag älskar alla överskrifter (kanske för att vissa är från låtar ja skickat) :)

sen så fick ja se att du har lockigt hår egentligen :O

jättefint jue :)

2009-05-15 @ 22:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0