yes I know how I feel about you now

Min hals mår inte bra, men om man bortser från den så mår jag riktigt bra idag. Igårkväll gjorde jag något jag borde ha gjort för längesen. Jag avslutade något som bara fått mig att må dåligt & jag ångrar inte en sekund att jag gjorde det. Inget värt att lägga ner tid på längre. Något som däremot var värt att lägga ner tid på idag var mitt rum.. även om jag städade det för en vecka sen så, säg någon tjej i min ålder som kan hålla ordning på sitt rum längre än en vecka? haha. Jag är sämst på det iallafall. Men efter att pappa drog till med 'hot' imorse om att han har tillgång till mitt bankkonto och att mitt rum ser förjävligt ut så var jag igång med städningen så fort jag kom hem. Till och med garderoben blev städade, och det tog ju 'bara' tre timmar eller så. Det är vad jag har roat mig med idag, istället för att plugga, som vanligt. Jag borde verkligen plugga. Kanske borde sätta mig och läsa igenom idrottsprovet nu? . hm, får nog bli så.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0