your faith was strong, but you needed proof

Jag vaknade med halsont i morse, jag tänkte att det var sådär som går över när man pratat igång sig lite. Men icke, det är värre nu och halstabletterna hjälper inte. Jag hoppas verkligen att jag inte blir sjuk, det orkar jag inte med. Men inte så troligt att jag klarar mig, pappa har varit/är sjuk, johanna är också sjuk och alla barn på praktiken snorar och har sig. Men jag håller tummarna. Snart ska jag gå bort till bussen och åka in till stan, där ska jag träffa min pojkvän en stund. Underbart! Nu tänkte jag ringa min pappa och fråga vad han menar med smset han skickade förut. "Hanna, rör inte låret".

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0