even if the sky is falling down

Igår vid en sissodär halv elva fick jag höstlov, hur underbart är det inte? Jag mötte upp Daniel och så åkte vi hem till honom, mysigaste eftermiddagen på länge. Sen, efter en del missade bussar, fick jag tilllslut skjuss hem till Johanna där jag spenderade kvällen. Massor med skratt, jag har inte skrattat så mycket på riktigt länge. Skrattkramp i magen är bland det härligaste som finns. Jag hade härligaste starten på mitt lov, och det verkar än så länge fortsätta i den stilen. Just nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma, så ska han hålla mig sällskap när släkten kommer hit ikväll. Dock har jag precis kommit ut ur duschen, ska blåsa håret och platta det, städa, bädda sängen, sminka mig, välja kläder. Och Daniel är här om ungefär en timma fick jag sms om nu. Kanske borde röra på mig och sätta igång?

                                                                           puss och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0