and I would do anything for love

Om jag ska vara ärlig så måste jag erkänna att jag somnade strax efter att jag skrev inlägget igår, och satans va skönt det var. Det var välbehövligt. Nu är det imorgon som jag längtade efter, så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen. Sen fördriva tiden så klockan blir fyra, då jag hoppas att Daniel dyker upp. Jag saknar honom. Men just nu pratar jag med Johanna på msn, vi har bestämt att vi snart ska besöka skolan där min far jobbar, för jag fick höra idag att John ME är förälder åt ett barn som går där. Och jag tycker att han är skaaapligt snygg. Nice!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

grr.!! Visste inte vem det var så googlade men nu förstår jag er! ;)

2009-09-13 @ 19:34:48
Postat av: Malin

hm.. ytterligare än anledning till att besöka broby!

så jävla snygg! hahaha!



hur är läget med frugan?

puss

2009-09-14 @ 16:26:22
URL: http://basriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0