för ikväll har ångesten fångat mig

Jag träffade Erika förut, och vi planerade vår framtid tillsammans. Vi ska flytta till en lägenhet i Norrköping, vart vet vi inte riktigt än, men ganska centralt. Så ska vi ha en stor säng som vi delar på, och om hon har sin pojkvän på besök så får jag åka hem till sörping och när jag har pojkvänsbesök så får hon åka hem till sörping eller hem till Mattias.

Så ska vi inte behöva laga egen mat, utan vi ska gå till Erikas kompis Simon och han ska laga mat åt oss varje dag, för han går tydligen hotell och restaurang. Så på så sätt slipper vi diska också. Städning lät som Erika inte tyckte det skulle bli några problem, så det kan hon få ägna sig åt en gång i veckan. Eller om vi bara kör med julstädning? Sånt som märks.

Eftersom vi flyttar ihop så får vi båda två dubbelt så stor garderob och kan låna kläder av varandra, så då behöver vi inte tvätta lika ofta heller, perfekt. Eftersom hon har dans i sörping också, så får jag fixa körkort så kan jag skjussa henne fram och tillbaka, men då kom Erika fram till att bensin är dyrt. Men det fixar vi med ett sånt där bidrag som var väldigt svårt att uttala när man var trött, inackorderingsbidrag(?).

Jag tycker det låter som en alldeles utmärkt framtid. Ibland måste man få drömma, speciellt när drömmar är bättre än verkligheten för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Maja

detta lät bra hanna :)

2009-10-01 @ 09:13:32
URL: http://majafinaylitervo.blogg.se/
Postat av: eRiKa

så jävla klockrent!

jag älskar dig <3

2009-10-01 @ 11:46:17
Postat av: elin

gumman, finns här om du behöver prata <3

2009-10-01 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0