what I want is what I've got

Jag är äntligen frisk, underbart! Jag hade inte stått ut med att vara hemma heela veckan, så i torsdags gick jag till skolan. Kan känna att man märkte rätt tydligt att jag inte umgåtts eller pratat med någon på en vecka, för herregud va jag pratade. Verkligen oavbrutet. Idag är det fredag, vilket innebär helg, vilket är riktigt skönt. Johanna erbjöd mig att följa med på fest, men jag tackade nej. För en stund sen ångrade jag det, för jag var så satans rastlös. Men samtidigt känner jag att jag inte hade orkat med det heller. Så det blev en familjekväll, det är nog första gången på flera månader som hela familjen är hemma tillsammans. Men det är mys. Jag funderar rätt starkt på att gå och sova, känns rätt mesigt eftersom klockan bara är tio en fredagkväll. Men ändå, om man sover så går tiden snabbare till imorgon. Och det är allt jag vill, jag vill ha imorgon. Då ska jag träffa min älskade pojkvän.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0