you keep stopping me, relese me

Vad ska man göra när man är sjuk? Jag har legat hemma i sängen sen i fredags, och jag är så satans uttråkad. Det känns som om jag har sett varenda film som finns i huset, det går verkligen ingenting bra på tv såhär dags, och det är inget roligt folk inne på msn. Jag håller på och brinna upp av febern känns det som, jag orkar nästan inte göra något annat än att ligga här. Men fan så tråkigt det är! Gosh. Jag måste vara frisk till helgen, jag SKA vara frisk i helgen. Jag vill träffa folk, jag vill pussa på min pojkvän och jag behöver sociala mig lite!
Nu har jag klagat färdigt, frågan är vad jag ska göra nu..

(okej, jag ångra mig. Det finns en rolig människa på msn, stoffe. Han är dagens räddning!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0