cause she hold me down

Fint väder och jag slutade tidigt. En rätt bra dag skulle jag vilja säga! Jag slutade vid elva, för vi hade varken svenska eller engelska. Plus att vi var klara med grupparbetet på temat. Så då fick vi gå hem. Så jag och fröken larsson tog en sväng på stan. Jag fick med mig några linnen och ett naglack hem. Sen satte vi oss en stund på ballkongen och bara njöt. Rätt skönt att koppla bort skola och plugg ett tag. Johanna underhöll mig rätt bra med sina sjuka kommentarer. Hon är rätt söt den tjejen. Tack för en toppen dag! Nu är jag hemma och har fixat lite mat faktiskt, så nu ska jag sätta mig vid matbordet med min familj och äta. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0