don't stop me now

Lördagmorgon, solen lyser. Hur underbart är det inte? Jag har precis ätit frukost, och nu tänkte jag att jag skulle fixa i ordning mig lite. Jag ska försöka övertala pappa om att vi hinner övningsköra innan Elin och hennes familj kommer hit. Jag har ju tänkt att jag ska skriva in mig på körskola i slutet av nästa vecka, men fick lite beslutsångest igår. Sara berättade att det startar en teorikurs nu på tisdag, och när nästa startar har jag ingen aning om. Frågan är om man ska rigna och kolla om man får plats på den teorikursen eller om jag ska vänta till nästa månad? Hm, får klura lite på det där. Nu ska jag undersöka min garderob! Eller snarare mitt golv kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0