ensamheten slår mot mig så hårt

Fortfarande trött tjej här vaa. Gästerna har försvunnit för ett tag sen och jag försvann ingen annanstans utan var faktiskt hemma och var social hela kvällen. Jag kände att efter det hemska beskedet i början av veckan så har jag bestämt mig för att ta vara på varje tillfälle att spendera tid tillsammans med mina nära och kära. Man vet aldrig vad som händer imorgon. Nu har jag förövrigt landat i min säng, och bombas av något jag hoppas är fyllesms.. haha. Funderar starkt på att sova, så jag kanske är liiite piggare imorgon förhoppningsvis. Då ska jag träffa Therese framåt eftermiddagen och fixa lite inför kvällen, då vi ska fira Emma som fyllt 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0