half of my heart takes time

Jag blir totalt förvirrad av alla dessa lediga dagar, imorse vaknade jag och var helt säker på att jag hade försovit mig och var tvungen att skynda mig till bussen. Men sen insåg jag att det var söndag. Gårdagen var mysig, att umgås med Julia och Elin är alltid roande. Vi grillade, åt god mat, skrattade, spelade spel och hade bara allmänt mysigt. Idag är det söndag, som sagt, och jag ska iväg med pappa och övningsköra lite nu är det tänkt. Förövrigt kan jag bara säga, "vad var det jag sa?". Jag hade rätt & du hade fel. Och jag kan inte annat än skratta åt det!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hanna jag vet att jag hade fel om idioten :/ men skratta inte....

<3

2010-04-04 @ 19:02:39
URL: http://moahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0