I don't want to play your game

Arbetet är påbörjat, men långt ifrån klart. Men det skiter jag i för tillfället. Jag ska snart ta en dusch och sen börjar min och mammis traditionella måndags tv-kväll. Den får inte missas. Imorgon tänker jag ta en paus från mitt stressiga liv och mysa med min fina vän Johannamurray efter skolan. Det är fint. Oh så fint! Sen måste jag säga att något annat som är fint är söta vänner som piggar upp mig på msn mitt i pluggandet. Therese skrev "ska man skratta eller gråta?" och när hon förklarat vad det handlade om så bestämde jag att vi skulle skratta. Hon är bra hon. Nej, nu blir det att hoppa in i durren, som vi brukar säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0