I have traveled far to be where I am today

Fyfan va effektiv jag har varit idag! Igår så skrev jag ner precis allting jag har att göra i skolan, när det stod på pappret så insåg jag att det var mer att göra än jag trodde, plus att allting ska vara klart nästan samtidigt. Så jag kände att det kanske är dags att sätta igång med någonting? Sagt och gjort. Idag har jag typ skrivit klart mentaltränings arbetet, en av engelskaläxorna är klara och samhällen är klar. Allt för att hindra stressen från att smyga sig på och allt för att behålla den där glada tjejen.. Bra Hanna! Nu tänker jag inte plugga någonting alls resten av dagen, utan nu ska jag lägga mig i min säng en stund och lata mig. Sen äta något och senare dra iväg och träna. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0