I should have done right

jag förstår fortfarande inte varför man blir tröttare när man sover länge. Det är ett mysterium. Igår var en mysig kväll. Efter att ha åkt buss i något som kändes som en evighet så kom jag tillslut fram till åby. Där mötte Jojaan upp mig så gick vi till hallen och trängdes med en jäkla massa annat folk och kollade på innebandymatch. Sen tog vi en sväng förbi konsum och handlade lite chirre och dirre, sen blev det film och massa prat hemma hos Jojaan. Himla mys. Dock så jäkla tråkigt att jag var tvungen och ta bussen hem, och den gick alldeles för tidigt. Jag vill ha körkort! Idag ska jag in till stan och träffa Edija. Blir en sväng på stan och sen hörde jag ryckten om en fika hemma hos henne, mys. Vi ska även ta en sväng förbi körskolan jag har tänkt skriva in mig på. Blir bra. Nu ska jag göra mig i ordning så jag inte missar bussen! Jag brukar vara rätt bra på det annars..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0