jag ville mötas någonstans nere på djupet

Sovmorgon, underbart! Jag börjar inte förrän halv tio, om man ska på påsksamlingen vill säga, annars börjar lektionen vid tio. Men bussen går i vilket fall som helst tjugo i nio. Men jag fick iallafall sovmorgon till kvart över sju. Starkt! Lovisa brukar alltid undra hur jag pallar att "pendla" till skolan. Det här är det enda negativa, att sovmorgorna inte är speciellt mycket att skryta med, haha. Iallafall, sista skoldagen att genomlida innan lovet börjar! Bild och teckenspråk är enda lektionerna på schemat, så det lär nog bli en slapp dag. Efter skolan måste jag träffa Jacob och sen ska jag hem och sooooooova. Typ, njae.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0