little words lights up the dark

Emma sa (20:26):
Hanna min analklåda! : D
-hannalinnéa sa (20:27):
HALLUUU :D
Emma sa (20:27):
ville bara säga ja tkr om dig (a)

Emma räddade precis min kväll kan jag känna. Tycker om såna där spontana kärleksförklaringar, sånt värmer. Snart börjar min och mammis tvkväll, vi får väl se hur länge jag står ut utan mina glasögon. Det kanske blir att sova tidigt istället, det kan behövas till imorgon. Tisdag, mördartisdag. Jag avskyr tisdagarna just nu. Längsta skoldagen, lektion på lektion, och bara sega långtråkiga lektioner också. Så inte kul. Men det kunde vara värre. Nu ska jag kila i väg och platta håret, och fortsätta smsa. Tack vare johannalarsson så blir jag smsbombad. Det är hennes fel.. haha.


Kommentarer
Postat av: Emma :--------DDDD

PUSSS :D <3

2010-04-19 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0