shout it out loud

Så fort jag drog upp rullgardinen i morse och såg vädret så försvann mitt humör totalt. Snö? Vad är det här? Jag vill ha vår och sol ju! Trotsade iallafall alla tankar om att stanna hemma och tog mig iväg till skolan. Rätt lugn dag kan jag känna. Jag sov mig igenom bildlektionen, på sätt och vis iallafall. Jag varvade sovandet med konstiga samtalsämnen med Roxis och Ogge. Jag och Roxis tog med oss de konstiga och sjuka samtalsämnena och fortsatte samtalet i matsalen, herregud säger jag bara. Teckenspråket gick undan och sedan fick vi kolla på Esteternas (särklassens) teater, så klockren! Sedan upptäckte jag och Moa att vi hade brottom till bussen, men då krånglade spårvagnarna så vi gick GÅ ner till resecentrum, men missade bussen och fick ta en senare hem. Då var jag inte glad. Dock vart jag glad igen när jag kom hem och insåg att jag ska vara ensam hemma ikväll. Men jag får snart sällskap, Lovisa är påväg hit för en liten matdejt! Mys tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0