sick and tired of everything and nothing

Äntligen fick jag gå upp ur sängen och gå till skolan. Okej, äntligen kanske var att överdriva, för även om det är tråkigt i längden att ligga hemma så var det riktigt tufft att gå till skolan imorse. Jag har ingen lust alls med att vara där, känner mig bara trött på allt och alla för tillfället. Men, snart är det helg dock. Det gillas! Jag överlevde iallafall skoldagen. Imorse tog jag mig till eber för ind.valet, alltid lika trevligt att träffa Linnéa, att lektionen var slapp var inte helle helt fel. Bild var andra lektionen, då råkade jag, johanna och ogge hänga i cafeterian typ, nästan hela lektionen. Mys. Sen hade jag världens mest oseriösa teckenspråkslektion som spårade ur totalt. Jag har en del härliga filmer på mobilen kan jag lova, haha. Nu ska jag göra något vettigt, typ sova. Fredag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0