the heart is a rebel

Ibland skulle det vara lite kul att kunna tyda drömmar, fast samtidigt tror jag inte att jag vill veta vad mina drömmar betyder. De är så sjuka och förvirrande så jag blir galen. Det pinsammaste är att sen behöva möta de människorna man har drömt om, jag ser inte fram emot skolan imorgon.. haha. Jag har sovit som en gris hela natten, och det är tydligen då jag drömmer som mest verkar det som. Iallafall, det vart en sen kväll igår, tror inte jag var hemma förrän runt halv 2. Kvällen spenderades med mina tre J:n. En lugn kväll med mycket skratt. Idag är det söndag, och helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Idag ska jag plugga ett tag, och sen kommer mormor&morfar hit och fikar. Ikväll vill jag träna, men man kanske borde bli frisk först.. hm. NU, plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0