the rest is still unwritten

Uttråkad tjej! Jag har precis plockat ur diskmaskinen, frivilligt. Då är man riktigt uttråkad. Dock har jag inte bara  legat i sängen idag faktiskt. Jag tog en sväng med bettan till hemköp för att handla en tidning, så jag hade något att göra en stund. Sen lagade jag mat. Efter det var jag totalt slut, så nu har jag legat i sängen framför thehills och vilat upp mig. Funderar på att gå ut och sätta mig i solen ett tag igen. Sen blir det att ta en välbehövlig dusch och sakta återgå till Hanna igen, för imorgon blir det nog att åka iväg till skolan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vii sakner deiii i skoolaa :/ <3

2010-04-14 @ 21:21:42
URL: http://moahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0