there is no time for that in my life

Måndag. Trött. Opepp på skolan och allt som finns där. Ungefär så är läget för tillfället känner jag. Jag vill bara ha sommarlov, nu! Jag behöver det, so bad. Idag fick vi sluta lite tidigare, så det blev en snabb sväng på stan med Moa och Sandra i väntan på bussen. När jag kom hem så åkte jag bort till optikern, fixade tid för att prova linser. Äntligen tog jag tag i det, hoppas det blir bra. Sen beställde jag även klipptid, det behövs verkligen. Nu ska jag skriva lite på mitt teckenspråksarbete är det tänkt, om jag inte somnar. Så trött. Imorgon är det tisdag, mördartisdagen. Men vi slutar tidigare, ingen engelskab. Så underbart. Nu, plugg! Go go go!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du har varit dryg hela dagen min kära vän! Hoppas det blir bättring på det tills imorn ;)

2010-04-26 @ 17:56:23
URL: http://moahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0