never regret something like that

Jag tycker att det är lite illa att det känns som typ tisdag idag, eftersom jag bara varit i skolan två dagar den här veckan. Men, friday it is och helgen är här. Jag är skapligt jäkla trött, men va fasen. Dagen har varit skapligt soft, har bara haft två lektioner, varav den ena hade vi ingen lärare på så det vart inte så mycket gjort. Jag slutade vid tolv så då blev det bussen hem, galet skönt att komma hem före fyra för en gångs skull. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, grillat blir det! Galet gott. Senare ska jag iväg och bowla med mina fina tjejor. Lovisa, Therese, Emma och Isabella. Lär bli en fin kväll, jag ser fram emot det! Puss på't barra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0