jag skulle aldrig ha tålamod nog

Solen lyser, himlen är nästan klarblå och jag är faktiskt rätt glad. Det har jag varit hela dagen faktiskt. Vi har bara haft två lektioner, rätt slappa lektioner faktiskt. Sen när vi slutade vid tolv så drog jag och fröken larsson till stan. Tanken var att jag skulle leta present åt min kusin som fyller år i helgen, men det fanns inget som lockade. Inte till henne iallafall, dock råkade jag komma hem med lite till mig själv.. Det blev ett armband, en ring, strumpbyxor och en tröja. Hoppsan. Jag kom hem för en stund sen och insåg att jag glömt mina glasögon i skåpet, det är inte så jäkla bra. Så det blir inte mycket sittande vid datorn eller tvtittande ikväll för mig, känner redan nu hur huvudvärken smyger sig på.. Förövrigt så känner jag bara.. ingen kommentar typ. Jag kör mitt eget race. Det känns bäst så. Jag vill ha sommarlov förresten. Det är "bara" 37 skoldagar kvar. och om 77 dagar fyller jag arton. Tufft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0