when times go by to fast for you to realize it

Jag känner mig nästan lite gammal. I lördags så fyllde min ena kusin 15 år och idag fyller min andra kusin 13 år. När blev dom så stora? När började tiden gå så fort kan jag känna? Lisen kommer alltid vara den där lilla femåringen som alltid skulle göra som "storkusin hanna", haha. De vuxna skrattade alltid åt oss när vi träffades, för ofta hade vi likadana kläder på oss, hon skulle alltid dricka samma dricka som mig och hon skulle alltid sitta likadant som mig. Idag är hon 15 år. Och mumfi, som jag kallar honom, är 13 år. Han kommer alltid vara den där lilla jobbiga ungen som springer runt och ska vara överallt hela tiden. Om dom båda två idag är så "gamla", så betyder det att jag är ännu äldre. Det är bara läskigt hur snabbt tiden går. Sjukt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0