you got me crazy

Jag har fastnat. I min säng, framför the hills. Therese kom förbi med tre boxar igår, och jag är totalt fast. Jag ska dock försöka slita mig härifrån och göra mig i ordning. För idag ska jag träffa Johannalarsson, det lär bli riktigt jäkla trevligt. Vi har inte setts på en heeel vecka, nästan rekord, typ. Jaja. Igår träffade jag en annan trevlig tjeja, nämligen Elin. Vi gick några varv på stan, sen blev det en fika med Timmy, Adam och Malin. Sen tog vi något varv på ingelsta också innan vi slutligen fastnade i en soffa framför tv:n. Nu ska jag inviga min nya plattång. Den andra gick sönder, så jag fick en ny på garantin. Så den ska invigas nu. Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0