you have me trapt in your net

Mördartisdagen var faktiskt en helt okej tisdag. Det är bara eftermiddagen som står för mördandet egentligen, svenskalektionen och engelskalektionen är hemska. Och att både Johanna & Ogge lämnade mig på engelskalektionen gjorde inte saken bättre, som tur var stannade Maja kvar och genomled den med mig. Något annat som gjorde att mördartisdagen blev bättre än vanligt var ett samtal jag fick när vi satt i matsalen. Intervjun förra veckan gick tydligen så bra så jag ska få komma och provjobba, nice! Jag blev galet glad. Men jag är galet trött idag, ovanligt, njae. Men idag somna jag på bussen, längre än vanligt.. Jag brukar alltid vakna innan bron, oavsett hur trött jag är. Men inte idag inte. Istället så vaknade jag precis när bussen stannat på min hållplats, när jag upptäckte det så reste jag mig så snabbt så jag slog huvudet i taket.. (Moa, sluta skratta! Så går det om du inte åker med och håller mig vaken.) Men lika glad är jag för det, typ. Nu ropar min pappa att jag ska komma ut i köket och hjälpa till att baka. Vi ska tydligen spendera lite quality time tillsammans säger han. Mys! Tjarrååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0