you have to take chances to win

Måndag, och resten av familjen har sin sista lediga dag. Det känns nästan lite tråkigt, det har varit mysigt att ha alla hemma och kunna umgås, som vi aldrig hinner annars. Igår var jag hemma hela dagen och bara var. Skönt, men galet va uttråkad man blir efter ett tag. Idag har jag pluggat faktiskt, jag har gjort klart lite sånt som ska vara klart precis efter lovet. Skönt att ha det gjort, gillar min nya inställning där! Nu har jag tänkt att jag ska göra mig i ordning, byta från myskläderna till lite andra kläder. För kvällen ska jag spendera i Åby faktiskt. Jag ska träffa Jojaan och ha en riktigt jäkla mysig kväll. Det ska bli riktigt kul faktiskt, jag har aldrig varit hemma hos henne. Mysmys. Men nu ska jag leta igenom garderoben efter något att ha på mig. Faktiskt, för en gångs skull, så menar jag garderoben när jag säger det. Inte i fotöljen eller på golvet, utan i garderoben. Hanna Kindh har städat! Duktig flicka.


Kommentarer
Postat av: johanna r

haha nemen :o <3

myskväll älskling<3 :)

2010-04-07 @ 12:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0