håll i mig och släpp aldrig taget, tänk om jag faktiskt gick av

Min bror är hemma igen! Äntligen! Det har faktiskt varit riktigt tomt utan honom, så det är skönt att ha honom hemma igen. Så dagen har jag spenderat mestadels med honom, vi var och åt glass förut och bara tagit det lungt. Vilket jag nog ska fortsätta med ikväll, är galet trött efter allt som varit och imorgon ska jag upp tidigt. Det vankas släktträff i Västervik och jag ska köra. Så ska nog bara ta det lungt med familjen och sova skapligt. Jag behöver det! Funderar på att ladda ner en film och bara mysa.

Jag har världens bästa föräldrar, världens bästa bror och världens bästa vänner.
Så galet jäkla tacksam för det ska ni veta! kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0