I wanna boom bang bang with your body

Lördag. Vilket betyder att jag har överlevt en hel vecka i skolan, och sorgligt nog känns det som om vi har gått längre än så redan. Idag mår jag inget vidare faktiskt, är sjuk och har tappat rösten. Så vill man prata med mig idag är det teckenspråk eller sms som gäller, haha. Igår var det fredag, skoldagen var åt helsike. När jag kom hem fixade jag i ordning massa och sen började tjejerna droppa in. Förfest/födelsedags firande för mig, lite väldigt mycket försenat, men bättre sent än aldrig. Mina tjejer är bäst och fysatan va kul jag hade. Finns nog en himla massa fina bilder också som kommer upp någon dag. Kvällen ledde till utgång, där jag tappade rösten och mådde inget vidare. Kvällen blev tidig för oss alla. Men galet rolig kväll iallafall! Det behövde jag! Så tack tjejer! Idag är det teoriplugg, sängen och ta det lungt som gäller. Kanske blir att träffa Erika en sväng ikväll och äta lite gott, men vi får se om rösten behagar att komma tillbaka först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0