Love doesn't need to be perfect, it just need to be true

Träffade Therese förut. Vi pratade, pratade och pratade. Och gick långt. Jag gillar våra promenader! Jag har tänkt. Kanske är det så att man växer i från det gamla och växer närmare det nya nu. Det kanske är menat att bli så. Även om man kanske egentligen inte vill. Fast egentligen vet jag inte. Men bollen ligger inte på min planhalva den här gången. Faktiskt. Så häftig jag var som drog in lite fotboll i mina djupa tankar, charmig tjej. Just nu sitter jag invirad i en filt, på min altan och pluggar teori. Eller jag gjorde nyss. Jag gav precis upp för att jag kände att jag var hungrig. Så ska ta något att äta och sen fortsätta plugga vidare. Skickade precis ett sms med dagens upptäckt till Therese, vet att hon gillart!

Kommentarer
Postat av: Therese

OM jag gillade det. hahahaha vad jag fick mig ett gottskratt då som förlängde mitt liv. och jag glömde säga - JAG HÅLLER MED. fullt ut och hela tiden!!

2010-08-10 @ 20:20:48
URL: http://ktherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0