never thought I'll be stuck here again

Idag har jag spenderat dagen på stan med två av mina närmaste vänner, Jonas & Jacob. Himla bra killar det där! Just nu sitter jag och målar naglarna, igen. Gjorde det senast igårkväll, har blivit världens nörd på det där. Ont i magen har jag också, men jag får skylla mig själv, som Jacob säkert skulle säga om jag var här. Jag drack milkshake förut, vilket inte var det smartaste jag gjort idag. Men jag överlever. Imorgon är det övningskörning som gäller, mest hela dagen. Jag ska till Linköping med min mor och far, en sväng till IKEA och sen även hälsa på min faster. Blir säkert en fin dag! Nu ska jag måla vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0