there is just no way to get over you

Jag skulle gå upp rätt skapligt idag. Det gick inte så bra, för jag gick precis upp. Det är totalt jäkla omöjligt att komma upp ur sängen, och om två veckor ska jag behöva gå upp vid halv sex. Dags att vända tillbaka dygnet kanske? Jaja. Iallafall, här är jag, vaken iallafall. Ska snart hoppa in i duschen, sen blir det lite frukost. Så väntar en fin promenad med Therese och hunden. Det gillar jag. Som Therese en gång sa, "det kan vara bra med en kastrerad åsikt ibland också". Och då är ju sambo bäst! Lite teoriplugg ska jag hinna med också, ikväll vankas körlektion. Och sen lite mer teoriplugg, eller ganska mycket mer. Sen ska jag sova. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0