this thing ain't been no walk in the park for us

Jag sitter just nu hemma hos min fina vän Larsa och bara myser. Ovanligt? Njae, inte speciellt. Men jag gillart. Vi har kollat lite one tree hill, himla bra det där. Sen så åt vi mat tillsammans med mamma annika, himla mysigt hade vi allt. Nu är det rabarberpaj som gäller och lite mer mys. Det gillar jag. Mycket gillar jag, speciellt mat. Det där med att träna och skaffa sig en bra kondition kan vi göra efter sommarn? typ. Jag & Larsa kom på en nödlösning på problemet, men vi får väl se om den planen kan sättas i verk. Förövrigt så saknar jag Lovisa. Och kompis. Men det är en annan femma. Nu yrar jag, och är hungrig. Igen. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0