try to make things better

Igår var sista dagen på mitt sista sommarlov och idag var första dagen på mitt sista år i gymnasiet. Det första jag och tjejerna pratade om i bilen påväg till skolan imorse är att vi tar studenten om tio månader, om tio månader slutar vi skolan. Helt sjukt. Det kan nog bli ett rätt bra år det här, galet mycket roligt som händer! Mitt schema är rätt bra faktiskt, skööönt. Efter skolan så blev det en sväng på staden med Johanna. Träningsskor inhandlades, så nu har jag ingen ursäkt till att inte träna längre. Förutom att jag är lat, men det kanske går över. Träffade Patte över en fika gjorde vi också, himla trevligt! Nu ska jag äta pannkakor, plugga teori och hata johanna för att hon har smittat mig. Jag har ont i halsen.

Kommentarer
Postat av: johanna

ehehe.. HEJ <3

2010-08-23 @ 21:43:41
URL: http://johannaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0