´cause spending time with you makes me forget all my problems

Sitter just nu hemma hos Lars, där jag förövrigt bosatt mig den här veckan. Hennes föräldrar har flytt upp till renarna i Norrland så jag har bott här istället, inte fy skam. Galet skönt att slippa sova själv för en gångs skull.  Hon är iväg på körlektion just nu, men borde komma hem när som. Under tiden har jag diskat, bäddat och plockat i ordning lite. Duktig tjej, jag måste nästan vara världens bästa sambo! När Lars kommer hem så ska vi dra till gymmet en sväng, eftersom vi dissade det igår. Istället tog vi oss en roadtrip till linköping och besökte ikea och ikanohuset. Sen åkte vi hemåt, hämtade upp sebbi på vägen och hade filmkväll. Himla trevligt! Nu skrev johanna sms om att hon är påväg hem, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0