ett sätt att gömma mig för stormen, när Du vill och när Du kan

Idag har jag varit i skolan för sista gången det här året. Galet skönt. Imorgon har vi avslutning och sen är det efterlängtade lovet är här. Så jäkla fint! Idag slutade vi tidigt så då åkte jag och larsa till stan och hon fixade sina sista julklappar. Efter mycket spring så vart hon klar, så följde jag med henne på körlektion. Och titt på fan, jag lever fortfarande! Vi hann även med en timme på gymmet också, inte helt fel. Imorgon är det avslutning och sen utgång som gäller, jäkligt fint om du frågar mig. Jag har precis avslutat en konversation med min fina Edija på msn, saknar kvinnan. men tror alla förstått det nu! Nu ska jag ringa jacob och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0