I got a dream, that we're gonna work it out

Den här dagen kan ta sig någonstans. Jag har stressat konstant hela dagen och kan fortfarande inte slappna av och lugna ner mig. Började med att bilen krånglade imorse, dörrfan gick inte att stänga så fick springa till bussen. Hann precis med den och sen när jag kommer in till stan så krånglar spårvagnarna, kul. Kom försent till första lektionen, men tur att Biggan älskar mig så det gjorde inte så mycket. Lärde oss alla viktiga ord man måste kunna på teckenspråk, typ, haha. Kul hade vi iallafall. Sen hål och religion. Slutade tidigt, och dagen försvann snabbt iallafall. Stannade i skolan och pluggade effektivt med Ogge, eller inte. Men väntade på Edija iallafall. Så åkte hon och jag hem till henne och åt kladdkaka och tittade på film. Välbehövligt. Att bara få göra vad man vill och känna sig fri från skolan även efter dagen ett tag. Nu måste jag dock ta tag i plugget igen. 190 dagar kvar............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0