try to keep the fire burning

Mitt liv känns rätt så enformigt just nu. Räknade precis ut att jag har varit på vårdcentralen fem dagar den här veckan. Jag ska dit imorgon igen, vet ni vad det är för dag imorgon? Jo, en lördag. Jag ska till vårdcentralen en lördag. Kul liv jag lever. Positiv tjej! Tur för mig att jag gillar min läkare iallafall. Jag har iallfall fått på mig en sko idag, dock inte min sko, utan min brors sko. Storlek 43, passar perfekt. Fint! Alltså nae, det är inte kul längre. Men vem har sagt att livet alltid är roligt? Nu ska jag snart börja halta mig bort mot bussen och ta mig in till stan. Där ska jag på möte kan man säga. Sen kommer min underbara bror och hämtar mig. Han är bra, himla bra!




Tur att jag är söt iallfall, som johanna larsson skulle ha sagt.
Henne ska jag träffa ikväll, det gillar jag. Tur för mig!
Tur för mig att Jonas förgyller mina dagar men roliga sms om allt & inget.
Tur för mig att Jacob skickar fina sms som gör mig glad.
Tur för mig att jag ska träffa Edija imorgon.
Lite tur har jag iallafall.
Tur det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0