because I wonder how you are

Jag är galet trött. Sådär trött att det nästan gör ont i ögonen. Jag har tänkt att jag ska gå och lägga mig snart, sova tidigt vore riktigt skönt. Praktiken flöt på rätt snabbt, och efter det åkte jag till skolan för att fixa lite kan man väl säga. När jag kom därifrån så åkte jag hem till Johanna. Vi åt, pratade och målade. Fina konstnärer vi kommer bli! Skratta gjorde vi iallafall åt vår vackra bild, ett självporträtt av johanna skulle det föreställa, riktigt tjusigt. När jag kom hem hade jag världens lust att övningsköra, men nej då fanns ingen bil hemma. Satans. Så jag hamnade här istället. Imorgon är det onsdag, och då ska jag kaaanske träffa Elin. Om kvinnan kan sluta vara så mystisk och svara på mitt sms, haha. Nu ska jag sova.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: elin

jag är en mycket mystisk kvinna! Men du älskar mig ändå. :D <3

2010-02-10 @ 21:18:08
URL: http://sweetduude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0