dreaming

Det är galet va jag drömmer nu för tiden. I natt drömde jag dock skummaste mardrömmen. Jag stod och fiskade vid kanalen, så fick jag upp ett lik. Men jag blev varken rädd eller brydde mig, för jag hade tydligen fiskat upp samma lik tre gånger förut. Sen så skulle jag in och äta så jag springer hem, men samtidigt som jag kommer innanför dörren så börjar det spöregna, så jag springer upp till kanalen igen för att hämta mitt fiskespö. Då har det kommit några turister som har hittat liket, så jag förklarar för dom att det är inget att bry sig om för jag har fiskat upp honom tre gånger förut. Men helt plötsligt reser sig liket upp och skriker, börjar jaga oss och grejer. Han ser jätteäcklig ut i ansiktet. Sjukt äckligt var det iallafall. Annars så brukar man kunna koppla vissa av händeslerna i drömmen till något som hänt dan innan eller något man sett på tv. Men vart jag fått det härifrån vet jag inte, haha. Usch, jag hatar mardrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0