för en lång lång tid

Halva veckan har gått och idag är jag på riktigt bra humör, faktiskt. Jag är helt plötsligt galet förkyld, har känts som om jag har haft feber hela dagen men det har jag struntat i. Efter praktiken åkte jag ner på stan för att möta Elin. Vi gick omkring och tittade lite, tanken var att jag skulle köpa träningsskor, men hittade inga. Så vi gick och handlade för att sedan åka hem till Elin och laga mat. Romantisk middag för två, lövbit, pomme & bearniesås (jag lär mig aldrig hur det stavas). Sen vart det megabulle till efterrätt. Sen så skjussade Elin ner mig till bussen. Där träffade jag Erika så hade sällskap hela vägen hem. Väl i Sörping igen så hämtade pappa upp mig så gav vi oss ut och övningskörde. Det gick riktigt bra idag! Nu sitter jag här, borde platta håret och gå och lägga mig. Jag har varit galet trött idag, tycker nästan synd om Jonas som fick ta del av min dåliga morgonhumor i ett sms imorse.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0