it's friday, but i'm not in love

Det är fredag, och om en timme och 35 minuter börjar min helg, och jag är typ sjuk. Många och blev det. Men det är så inte kul att inte må bra. Jag är sjukt trött, förkyld och känner mig nästan febrig. Så det får nog bli att ta det lungt ikväll, även om jag inte vill. Jag får se om någonting roligare dyker upp. Jag har iallafall en idé som jag ska försöka övertala min pappa om, det kan nog funka. Just nu sitter jag på fotolektion, inte speciellt roande. Vi ska ha redovisning av yrkesfotograferingen nu. Sen får vi nog sluta, skönt det. Nuuu ska jag kolla på Linnéas arbete och skriva mina egna kommentarer om det..

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0