maybe just sad

Alla hjärtans dag. Jag har blivit lite smått smsbombad hela morgonen av folk som önskar mig en bra dag, jag har inte svarat på ett enda än så länge. Jag tror jag dissar alla hjärtans dag i år. Edija och jag hade världens disskution om den här dagen igår, vi kom fram till att man borde visa sin kärlek till alla lika mycket varje dag, inte bara speciellt på alla hjärtans dag. Så sa vi också att om man inte har någon att dela den med så känner man sig bara ensam. Så jag nöjer mig att sitta här och tänka på fina minnen. Och plugga. För det är precis vad jag ska göra idag, jag ska börja skriva alla APU-uppgifter. Sen hoppas jag på att hinna med lite övningskörning idag, och lämna datorn till Erik. Så får jag se om jag slår på stort och går och tränar ikväll!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0