now it's your turn

Min fullbokade lördag är över, och jag är helt slut. Det skulle vara galet skönt att gå och sova nu egentligen. I förmiddags så tog Lovisa de 524 stegen hit, så vi lagade mat och pratade. Alltid lika kul att sitta och prata om gamla minnen. Sen tog jag bussen in till stan, mötte upp Mattias och gick för att kolla på Erikas kabaré, dom var riktigt duktiga. Efter det gick jag ner till stan och träffade Edija, så har jag spenderat kvällen tillsammans med henne. Riktigt mysigt. Pappa kom in till stan och hämtade mig, så fick jag övningsköra hem. Det var första gången jag kör motorväg, och allt gick jättebra. När vi precis har kommit över kanalbron så får jag panikbromsa för att det springer ut en räv på vägen. Den klarade sig, men satan va rädd jag blev, haha! Nu ska jag tvätta bort sminket och sen tänkte jag titta på oth.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0