send me a message

Slödag, slöhanna, typ så. Jag har suttit framför datorn och skrivit hela dagen, lite plugg, lite msn. Men jag har hunnit med en hel del iallafall. Ena intervjun är färdigsammanfattad, loggboken är nästan färdigsammanfattad och jag har börjat skriva på mitt ledarskap. Så allt är iallafall påvääg att bli klart. Jag ska försöka bli klar med allt i veckan så man slipper plugga på lovet. Sen är det back to school, inte kul. Iallafall, jag har inte slöat hela dagen. Jag har varit iväg och tränat också, skönt till en början. I slutet fick jag världens kramp i magen och mådde sjukt illa, jag tror det var så att jag borde ha ätit lite senare än vad jag gjorde. Inte bra att träna hungrig. Men jag överlever. Nu blir det att hoppa in i duschen och sen se en annan del av köping. Imorgon börjar sista veckan på praktiken. Sadface på det.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0