sunshine story in the pouring rain

En bra dag! Det var riktigt segt att komma upp imorse med, men då är det rätt underbart att sätta sig på bussen och fortsätta sova. Praktiken flöt på, på min första rast fick jag ett sms. Efter det kunde jag inte sluta lé, jag är en riktigt stolt vän idag! Efter praktiken gick jag på stan en stund i väntan på bussen, sen bestämde jag mig för en promenad ner till resecentrum och ta bussen därifrån för att fördriva tiden. Glad för det! För där nere träffade jag min fina vän Patte, han är en sån där som man alltid blir glad av att träffa. Sen såg jag även Stoffe, dock försent, haha. Vi gick bakom varandra hela vägen ner till resecentrum, men upptäckte inte varandra förrän han gick på sin buss. Bra där, haha! Nu har jag precis suttit och läst igenom mina apuuppgifter med min mor. Jag har bara en grej kvar att göra, sen är allting klart. Underbart! Så galet skönt att ha allting klart innan lovet, så får jag lov på riktigt och behöver inte slita som ett djur med uppgifterna när vi kommer tillbaka till skolan! Duktigt. Nu ska jag sova.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0