that's the time

Igår var en dålig och en bra dag, på en och samma gång. Det pendlade lite upp och ner sådär. Men jag åkte iallafall in till stan och träffade Edija. Himla mysigt. Vi snurra runt några varv på stan, jag köpte ett par nya stövlar. Det var hål i mina och ska det fortsätta såhär så lär man ju inte kunna börja gå i tygskor förns i april? Så jag passade på. Sen drev vi mest omkring och kollade lite. Mötte Jessica & Becca, stod och prata med dom ett tag. Sen mötte vi även Henke och Alma så vi hängde på dom ett tag. Lite kul var det att träffa några från klassen, faktiskt. Även om jag inte längtar efter att komma tillbaka till skolan, men jaja. Än så länge är det lov! Men mycket skratt blev det under dagen iallafall. Mot kvällen så gick vi hem till JohannaL ett tag, himla mys.

Idag ska jag alldeles strax träffa Lovisa. Vi ska ta oss bort till isen och åka lite skridskor är tanken. Det var sjukt längesen jag åkte så det kan bli spännande! Mysdag iallafall. Love it.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0