this is something more

Jag sitter i soffan och myser, och fryser faktiskt. Galet kallt hemma hos oss idag, men det är tydligen bara jag som tycker.. Jag och mamma har precis varit iväg och hyrt film och köpt godis. Så det blir en myskväll med mammi ikväll. Jag trodde jag hade andra planer, men tydligen så blev det inget av med dom.. Men jag överlever. Det är redan fredag, veckorna försvinner fortfarande förbi för snabbt. Det är snart slut på praktiken och skolan börjar, galet. Idag gjorde jag iallafall klart den näst sista fotouppgiften, skönt det! Kursen slutar snart och vi har för längesen börjat nedräkningen, haha. Nu ska jag titta på filmen med min mor.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0