utan dina andetag

Jag har varit på bra humör hela dagen, men när jag kom hem så försvann det. Jag har fått virus på min dator, kul! Det går inte göra någonting på den, man kan inte ens öppna upp virusprogramet? Jävla skit. Men som tur är så har Erik lovat att hjälpa mig, så det fixar sig nog snart. Härligt att jag planerat att skriva lite på apu-uppgifterna ikväll, då måste jag sitta uppe vid den här sega datorn där jag sitter nu. Inte kul. Men, färdigklagat! Dagen har varit bra iallafall. Foto först i morse, jag blev klar med alla uppgifter, tror jag. Jag har inte bestämt mig för om jag ska göra den sista valfria eller inte. Sen tillbaka till praktiken där min kontaktlärare från skolan var på besök, men det gick bra som tur var. Efter skolan gick jag på stan en stund, hittade lite små grejer. En väska, en ring, en ögonskugga och lite sånt. Sen tog jag bussen hem och pratade med Edija i telefon hela vägen. Riktigt trevligt faktiskt. Nu ska jag fortsätta plugga lite. Sen ska jag försöka hålla mig vaken tills min bror kommer hem från jobbet, då ska jag slå på honom och fråga vad han har gjort med min dator..

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0